dijous, 12 de juny del 2014

Conclusions

                             


                                                     CONCLUSIONS 


Valoració del treball:

Aquest crèdit de síntesis l'he fet durant aquesta setmana, he estat fent el treball de Mar i Oceans. aquest treball te diferents apartats a fer, com els següents:
   -Context geogràfic
   -Cinema
   -Literatura
   -Pintura
   -Música
   - Arquitectura
   - Diccionari de llengües
   - Esports
   - Formació i origens
   - Tradició i costums
   - Altres/Fauna i flora
 Cada dia de la setmana hem fet un apartat dels 3 que tenim repartits cadascun. El dilluns vaig fer el Context Geogràfic que costa de la posició dels oceans, el seu clima, i les illes que els envolten, explica una mica els oceans i poca cosa mes.
El dimarts vaig fer l'arquitectura del Palau d'òpera de Sydney, S'explica una mica l'interior, el numero de seients que hi han i lo gran que son les sales, qui la va dissenyar, de quin material el van construir i la importància que te aquesta Opera.

El següent dies el dimecres vaig fer juntament amb  la meva companya la Sara Colmenero l'apartat de Fauna i Flora. Aquest apartat va dels animals marins i les plantes de l'aigua. Jo he explicat els mamífers marins i uns cuants tipus de balenes. He explicat quanta esperança de vida tenen aquests animals i que fan.

Conclusió final 

Aquest treball de recerca m'ha servit per entendre una mica mes tot lo que relaciona amb l'aigua, els oceans i els mars. Ara se mes coses sobre varios animals marítims i de l'estructura , l'òpera de Sydney o les balenes o fins i tot el clima dels oceans.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada